Jan 13, 2009

kene tag... lalala.....

Hmm nmpk nyer… aku telah di tag oleh adian… die balas dendam kot… hmmm… x kisah la… ade gak bende yg aku nak post… tp… cm lambat sgt dah…. Hohoho… busy2… busy ckit jerk… tido jerk lebih… tp x kisah la kan…janji aku jwb….

State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.- The 10 people I tag are to then to follow my footsteps and write their own 15 weird things/habits and little known facts.

1. Saya tak berapa takut dengan...

Polis… or JPJ… sbb aku nie… pemandu yg agak2 berhemah… depan polis jela… hohoho… kat blkg… huh… selamat…

2. Tapi takut dengan...

Lori… huh… bawak x ingat… dah la muatan cm nak terjatuh… huh… aku bawak kete pong seram nak potong lori… lg la klu bwk motor…. Kecuttt peruttt…. Lg 1… jln tempat gelap bwk moto or kete sorg2…. Huh… komfrem 120 x lari…. Maner x nyer… krg… ms bwk moto… terase lak berat… celah mane plak ko nak lari…

3. Tak kisah kalau...

Org nak tegur… lg elok… aku nie… bukan nyer nabi… yg x wat dose… mcm2 da dose aku wat… x sempat nak kire dgn jari dah… tinggal x msk berite jerk lg…so… kpd yg rs cm aku nie x brp btol… tegur jela… bkn kene bayar pon klu tegur… kan2??

4. Tapi saya sangat pantang....

Yg aku pantang…aku ngaja org… org 2 mengaja aku balek… klu org 2 btol… aku terime la gak… nie… dah la x btol… nak ngaja aku balek lak 2… huh… silap ari bulan… ‘pang’ jerk krg…

5. Saya tak faham...

Yg nie… aku stuju dgn adian… rokok… pe la yg bes sgt merokok 2… tau rosakkan badan… abiskan duit lg 2… tp… ade gak yg sggp x mkn nak merokok… huh… ape punyer makhluk da… pelik btol makhlk ciptaan Allah nie erk… mcm2 ade…tp… yg plg x paham… Israel bom gaza… yg laen wat x paham jerk… hmm…

6. Tapi saya faham...

Aku faham knp org suke tido… cm aku la… hohoho… klu b’nsb baik… kol 2 ptg br bgn…i2 pong klu b’nasib baek la… klu yg bernsb x baek… pepaham sendiri ar…

7. Suka makan tak bermakna...

Aku klu bab mkn nie mmg suke… lagi2 jdk tukang mkn… huh… x sempat bismillah… slalu nyer la…aku slalu kat rumah… jdk tukang rs… tukang mkn pong skali la…akula org pertame rase dlu klu mak aku msk pape… lg2 kuih… kuih rayer… kek… aku mmg ske mkn… tp… aku mkn x byk… sbb… ade org mkn lg byk dr aku… muatan kecik.. nak wat cm ner… kan2?? Paling lebih pong…2 pinggan setengah… lebih kurang ar kot…

so… plan jangke ms panjang aku… aku nak crk bini pandai msk… hmm… xtau la… jodoh… bkn kite yg tentukan…

8. Dan senarai di bawah adalah makanan yang saya tak makan...

mknn yg ade adek bradik dgn tempoyak n budu…

klu ikan…kebanyakkan aku x mkn... hmm… mcm byk gak yg aku mkn… ikut jenis gak la… tp… klu ikan msk gulai @ yg berenang dlm lauk 2…komfrem aku x mkn…lauk tau… bukan laut…

9. Saya menyampah...

Menyampah… hmm… Aku pantang klu org membebel nie… rs cm nak hentak jerk… huh… lg la klu meleret2 pjg nyer… ckp penting2 sudahhh…

10. Bukan mudah saya untuk berkawan...

Hmm…payah gak la… bkn x nak kwn… cm… berat mulut… dalam mulut 2… cm ader emas lak… takut org tau… nak wat cm ner… kan2?? Tp… takat nie… sume kawan jerk… x de memilih pong… bkn nak kater sume yg kwn 2 baek… cm… pe yg baek… kt amek… yg x baek 2… hindarkan…

11. Tapi sekali persahabatan saya tercabar...

komfrem… aku fire pakai lazer ultraman kat makluk 2… hohoho…

12. Saya tak kisah...

X kisah pong aper org nak mengate ape kat aku… wat sakit jiwe jerk wat per…

13. Tapi saya pantang...

Samer la dgn no 9…. Mmg kaw2 pantang…

14. Saya sensitif terhadap...

Bola… hohoho… lg2 maen bola… tp x hebat pong…

15. Sebab kedua...

Bile jln kat pasar… ade bau durian… huh… melele air liur…

4 comments:

budak_ORGANIK said...

korang mmg rajin jwb tag.....huhu
aku??..jgn harap nk jawab...anyway..happy blogging!!

''''dELinDa said...

saya xtakot ngn lori. sy takot dgn hantu. =p

Adian said...

haha rajin gak hang jawab akhirnya. bagus2. hehe

redAIG said...

bro.. tq komen blok aku.. hehe..

Klik Iklan Di Bawah