Oct 22, 2008

ingat ms zaman mude2 dlu...

huh... punyer lah payah nak pilih maner bj yg sesuai tok dinner mlm sok... seari pikir... abes aku selongkah bkn aku nyer almari jerk... adela mangse2 yg kene... hohoho.... bile pkir balek... teringat balek ms zaman matrik dlu...

aku rapat dgn 2 org bdk repeat... jepon n amin... cm smseng gak la... bkn mcm lg... mmg samseng pong... sorg 'sihat'... sorg lg tough... huh... x teringat la mcm maner aku leh rapat dgn dorg...

so...

nak kaetkan dgn dinner nie... kat matrik dlu ade dinner gak... tok subjek dinamika... klu x salah aku ar... mule2... aku wat x tau jerk nak pki per... smpi ms... aku pki jela pape yg ade... manetau... bj turun dr langit kot mlm nie... hohoho... x de la... aku tibai jela baju dlm almari aku 2 jerk... gaye selamber la kater kan... mane lak nak crk lg baju... duit pong kering gak time 2... x lamer dah nak abes matrik time 2... mmg kering kontang ar... tggl duit tok aku idup jela...

so...

mlm sebelum ari nak g dinner 2... aku tgh2 busan2... x reti nak wat per... aku g la bilik bro2 aku nie... sesampai jerk sane... jepon xdok... yg ade amin sorg jerk... bro2 aku nie dok sebilik... klu salah sorg x bgn pagi... alamat smpi ke terbit mentari la br dorg nie bgn...

aku lepak la... kat bilik bro aku nie... komik plak byk... layan komik ar smbl layan amin sedang ngaji... buku... klu x silap ar... komik kaler... citer pasal wukong... ala...citer psl monyet 2 la... journey to west... tp bkn tajuk 2... x ingat la plak tajuk per...

tgh aku kusyuk layan komik 2... jepon pong msk dlm... bilik dorg x yah citer ar... pintu cm xde jerk... leh maen cabut2 lak 2... ganaz2... so...

jepon tanyer aku nak pki bj per to dinner sok...

aku pong ckp jela... aku tibai jerk per yg ade dlm almari aku...

pas2 die suruh aku tggu... die nak amek brg... tggu punyer la tggu... ms 2 dlm kol 1 pg... klu x salah aku ar... lps dlm 10 minit... jepon balek... bawak spsg coat itam...

nah... ko ade kemeja x?? die tanyer...

ade gak la... aku jwb...

so... die suruh aku amek coat 2... pas2... die kuar balek amek die punyer plak... coat putih lak 2... time 2 gak die try...huh... xleh tahan... mmg padan kat die...

mane lak ko dpt kat ne coat nie erk??

aku pinjam kawan aku nyer... jepon jwb...

huh... terharu nyer aku dgr... punyer la baek ati... siap pinjamkan tok aku skali...

so... sok 2... aku pki bj kemeja oren dgn coat itam yg aku dpt dr jepon (korg imagine sendiri ar erk)... jepon lak pki coat putih dgn kemeja itam... siap spek lg tuh... mmg kacak ar... jeles gak ar... siap dapat anugerah lak 2... mr per ntah.... aku pong x ingat ar... aku??
aku telan air liur jela... hohoho...

1 comment:

Anonymous said...

huhu...
camtu ruper nyer hikayat coat adik mlm tuuuu...
br la akak tau..
bley thn laa..
kr2,kurang 0.5 markah je dr jepun..
kalo jepun x de,adk la yg dpt award..
hehe..

Klik Iklan Di Bawah