
11 march 2009 telah berlangsung acare paling ditunggu2 untuk sem nie... selepas entry pertame dan kedua pasal projerk nie... post nie adalah yang bahagian terakhir... projek nie gak adelah antare projek terakhir aku kat cni... banyak gakk kejutan... luar biase... yg x bise pong ade.. tp... jgn la berharap jumpe UFO kat cni... kofrem x jumpe nyer la...
so.. kat cni ade beberape keping gambar dan jugak video semase ari kejadian untuk tatapan sume... lalala~
gelanggang pertarungan
huhu.. mcm xde tempat laen nak lalu...
mmg nak kene budak nie...
nie salah satu video yg dapat aku amek wat tatapan sume...
nie glider paling mengancam... besau dah mcm besu org dah...
siap paki batang penyapu yang x bleh tahan 2.... nak tgk besau mane??
dah besau org dah... kalah lec... hohoho...
nasib baek la pilot die pong besau jugak... klu x...
hanyut skali.... hohoho~
jangan marah erk~
download video
p/s: klik pade gamabr tok besaukan gambar... lalala~











