Showing posts with label FlYinG GliDEr. Show all posts
Showing posts with label FlYinG GliDEr. Show all posts

Mar 22, 2009

Flying Glider ( Final Part )


11 march 2009 telah berlangsung acare paling ditunggu2 untuk sem nie... selepas entry pertame dan kedua pasal projerk nie... post nie adalah yang bahagian terakhir... projek nie gak adelah antare projek terakhir aku kat cni... banyak gakk kejutan... luar biase... yg x bise pong ade.. tp... jgn la berharap jumpe UFO kat cni... kofrem x jumpe nyer la...

so.. kat cni ade beberape keping gambar dan jugak video semase ari kejadian untuk tatapan sume... lalala~

peserta yang terlibat...


antara design glider yg ade

gelanggang pertarungan


menunggu giliran...


antara aksi balingan..

iklan ckit... lalala~

kapal terbang yang x dapat diselamatkan lagi...



buleh pulak die lalu time aku amek gambar awek2 meki...
huhu.. mcm xde tempat laen nak lalu...

mmg nak kene budak nie...

nie salah satu video yg dapat aku amek wat tatapan sume...
nie glider paling mengancam... besau dah mcm besu org dah...
siap paki batang penyapu yang x bleh tahan 2.... nak tgk besau mane??


dah besau org dah... kalah lec... hohoho...
nasib baek la pilot die pong besau jugak... klu x...
hanyut skali.... hohoho~
jangan marah erk~



download video

p/s: klik pade gamabr tok besaukan gambar... lalala~

Mar 15, 2009

Flying Glider ( Part 2 )

post kali nie adelah smbungan kepada part pertama sebelum nie... entri kali nie citer pasal preparation untuk menerbangkan flying glider ktorg... leh la tgk design n gaya penerbangan serta yang pilot2 terpilih menerbangkan glider nie pada sesi ujian...

pilot2 yang terlibat...



antare gaya lemparan yang di peratiskan...

1)gaya lontar lembing



2) gaya bebas



3) gaya ala2 nyah gitu~



nie lah antare design2 nyer...

1) design cm sebijik kapal terbang..



2) design cm ala2 wau



3) design ala2 wau terbalik


4) design ntah pape ntah



5) design ala2 ikan...

klu menyelam dlm air buleh la kot...
tp...
terbang cm hampeh..

huh... dah x cm rupe kapal terbang dah... huhu..


pade akhir ujian... kapal terbang telah terhempas...
punce kejadian masih disiasat...



nasib baek seorang pilot simpanan sempat terjun...
walaupong x pakai payung terjun...
tau die pakai per??


peace~
pilot simpanan jerk...
xpyh susah2... pakai kaen sudahh~
lalala~


:Onion50:

Feb 7, 2009

Flying Glider....


















hohoho... aku br lepas wat experiment menerbangkan flying glider
tp...
cm hampeh jerk...
dah la susah nak crk...
puas pusing satu bandar kuantan....
xde...
huh...
kne gak crk kat TC...
malas dah nak crk dah klu x jumpe..
dah pikir nak balek dah..
dah putus ase dah..

" nie kedai yg terakhir aku g... xde... kt blah.." dah sampai cm 2 dah aku pikir...

huh...
nasib baik la...
kedai yg terakhir...
aku jumpe gak...
pas beli sempat gak la... lepak smbil melayan anginyg sepoi2 bahase...
n...
cuci mate kat TC...
mmg habis cuci dah...
hohoho...

nie la bende nyer yg aku crk...
hihihi... atas 2... gambar hiasan jerk...
hohoho....
nie sebenarnyer aku nyer projek tok subjek fluid...
nie contoh model jerk...
ktorg kene wat sendiri pki polystrin...
nak kene wat kasik paling lame terbang...
so... nak tgk hasilnyer???
hmm... mende pong blum wat...
celah maner plak nak dpt hasil??
tunggu kasik siap dlu erk...

Klik Iklan Di Bawah